sâmbătă, 16 iulie 2011

"Fashion police"

De curand am observat ca se poate genu asta: fete cu picioare super sexi, perfecte ce sa mai.. cu pantaloni scurti si cu Ugg-ui sau cizme lungi. Pe bune ca nu inteleg. E vara, e cald, trebuie sa ne hidratam. Pantalonii scurti sunt facuti pentru genu asta de vreme de 36 de grade, iar Ugg-urile eu una, le port iarna cand afara sunt -8 grade. Daca o sa ma vedeti vreodata purtan Ugg-uri vara, va rog sa-mi dati o palma. Eu sunt pro-sandale, pro-balerini, pro-flip-flop-i din aia. Pentru a lasa pielea sa respire. 
Aveti grija de voi si sa nu uitati de crema de protectie zilele astea. ca s-a anuntat canicula. 


2 comentarii:

  1. Si pe mine ma enerveaza tipele care poarta cizme vara. Nu mor de cald, oare? :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu mă întreb cum reuşesc să trăiască pe o astfel de căldură cu cizme vara. Mie mi-e cald şi în balerini. Mi se pare o protie. Dacă ar avea picioare urâte da, dar nici asta nu e motiv suficient. Au văzut că e la mod şi eh :-j

    RăspundețiȘtergere