luni, 4 iulie 2011

Memory

De curand am fost la o colega acasa si i-am observat tricoul mazgalit de colegii de generala, lipit de dulap. Am intrebat-o de ce l-a pastrat. Mi-a zis ca e amintire. Si m-am intrebat ce sunt amintirile. Niste foi/tricouri mazgalite? Niste sms-uri pastrate in telefon? Niste poze facute pe malul marii? Raspunsu nu a venit imediat. Dar a venit, in cele din urma. Amintirile sunt momentele petrecute cu cei dragi, pe care ti le amintesti din cand in cand. Iar niste foi mazgalite, intr-un oracol uitat, sunt dovezile amintirilor. 

3 comentarii:

  1. Amintirile sunt niste imagini/cuvinte/ganduri pe care le purtam impregnate in suflet. Ele fac parte din noi, Ely.

    Fiecare are amintiri diferite si isi aduce aminte de ele diferit. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. ţin şi eu "dovezi ale amintirilor" din astea.
    am un balon pe care sunt scrise diferite cuvinte/fraze/expresii de către colegii mei. e plăcut să mă mai uit la el din cînd în cînd. ))
    p.s: nice blog. )))

    RăspundețiȘtergere
  3. Merci, happy tear ca au trecut pe aici. <3

    RăspundețiȘtergere