luni, 1 august 2011

inna si pepsi

O stiti pe fitoasa aia care canta, da din cur si are fani in strainatate? O cheama Inna. Si de curand a filmat pentru o reclama Pepsi. Stiti reclama, nu? "Sunt atat de multe capace castigatoare incat nici ai nevoie de noroc." Sau ceva de genu asta. Drept urmare, eu am strans pana acum vreo 3 capace pe care scrie "Premiu". Dar.. problema e ca nu stiu la ce magazin sa ma duc sa-mi ridic cele 3 sticle de 0, 5 litri de Pepsi. Asta e alta poveste. Voiam sa va intreb daca doar mie mi se pare ca vocea Innei in reclama aia (si nu numai) e cea mai enervata vocea care am auzit-o vreodata!? 
Mie-mi place Pepsi. Mult. Dar.. pe bune, Inna!? Vocea Innei!?  

4 comentarii:

  1. De cum am auzit vocea ei, am urat reclama aia! E asa de... pitzi.
    Jalnic!

    RăspundețiȘtergere
  2. şi mie'mi place Pepsi.
    .. şi nu'mi place Inna. ehh. xD

    RăspundețiȘtergere
  3. Nici mie nu-mi place de Inna, am senzaţia că vocea ei e modificată rău de tot în reclama aceea:-?

    RăspundețiȘtergere
  4. ^Mie nu mi se pare ca e modificata in reclama. Aia din reclama e vocea ei.. adevarata. :)) In melodiile pe care le canta - acolo i se modifica vocea.

    RăspundețiȘtergere