vineri, 19 august 2011

Quote#1

"Asta nu seamană deloc cu ce îmi inchipuiam eu despre primul meu sărut. Nu, eu mi-aş fi dorit să se întâmple într-un decor de vis, pe malul unui lac, într-o pădure, la apusul soarelui, c-un gagiu super, care să semene un pic cu tipul care joacă-n reclama la vitamine, ală care se roteşte pe jumătate cu scaunul, se întoarce lejer spre cameră, cu zâmbetul lui numai bun de făcut reclamă la pastă de dinţi, şi pac: "Juvamine - şi te simţi bine!". Tipul tocmai mi-ar explica cum poţi aprinde focul c-o pilă de unghii şi-o piatră şi pe la mijlocul discuţiei ăsteia filosofice, ne-am trezi apropiindu-ne încetişor unul de celălalt, foarte blând, şi ne-am saruta cu naturaleţe, ca şi cum am fi făcut de când ne ştim. Acum, sigur că-n viziunea mea asupra acestei scene sunt bine coafată, bine îmbrăcată şi am pieptul un pic mai mare. "

Azi ca maine si poimaine de Faiza Guene

Un comentariu: