vineri, 5 august 2011

i ♥ Djuvara

Am rasfoit de vreo 2 ori caietul meu de limba si literatura romana din clasa a 9a. Si am dat peste o tema care a trebui s-o facem acasa. Pe care, din cate-mi amintesc, am luat nota 10. Cam asa e: 

Frecentând diverse târguri de carte şi alte evenimente culturale am avut prilejul de a întâlni diverse personalităţi pe care în mod normal le pot vedea doar la televizor, cum ar fi: Robert Turcescu, CTP (Cristian Tutor Popescu), Ioan T. Morar, precum şi diverse starlete prin mall-uri (Bianca Drăguşanu, Liviu Vârciu, Mihai Petre etc.)

Dar cea mai memorabilă a fost întalnirea cu Neagu Djuvara pentru întâlnire cu care m-am pregătit în prealabil. Intenţionam chiar să imprim câteva tricouri cu i ♥ Djuvara, dar m-am gândit că acest gest nu va fi foarte potrivit momentului. Am cumpărat, în schimb, câteva cărtţi de ale lui: Amintiri din pribegie, Civilizaţii şi tipare istorice, O scrută istorie a românilor povestită celor tineri şi Poveşti şi povestiri mai deocheate. 
   I-am savurat scrierile pentru stilul lui haios.
 Am stat câteva zeci de minute bune la coadă şi ajunsă în dreptul lui am schimbat doar câteva replici. Pot să spun că am simţit veneraţit pentru viaţa şi scrierile lui cât şi pentru mintea lui sclipitoare, ajuns la o vârstă onorabilă. Mai pot spune că întâlnirea cu Neagu Djuvara mi-a trezit interes pentru istorie, literatură şi memorealistică. 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu