duminică, 14 august 2011

My name on Google

E haios cand iti cauti numele tau pe Google, fac asta din cand in cand. Prima in lista de cautare imi apare un cont de facebook, care credeam ca e al meu, dar nu e. Dupa aia mai sunt Elene inregistrate pe myspace, colegi.md, faces.md. E funny, intr-un fel. Pe pagina a doua am gasit o stire era ceva de genu: "Elena Chistol a recurs la fertilizare in vitro acum opt ani". Dar, de fapt, numele i-a fost schimbat, in articol si cine stie cum o cheama.  Apoi am mai gasit multe fete cu numele meu care au depus dosarul pentru cetatenie romaneasca, asa ca mine. Dar pe mine nu m-am gasit pe acolo. M-am gasit pe mine..abia pe fostul meu blog. Ala de pe wordpress.

2 comentarii:

  1. Eu mereu mă găsesc pe google, pe diferite site-uri şi pe diferite pagini despre concursuri:-?
    Nu ţi-a apărut cum ai fost repartizată la liceu? A fost primul lucru la mine pe pagină :))

    RăspundețiȘtergere
  2. anu trecut imi aparea. dar acum.. nu mai apare. nu stiu de ce.

    RăspundețiȘtergere